DEpan bini diam BISU ! oke ... :)

 terima kasih .. senyum sikit .. oloh manis nyer .. 

(senyum menyampah) :)

time mai beli sorg .. ckap mcm masih single ..

ngorat org tuh ngorat org nih .. 

boleh g pgil syg-2 ke org puan lain ..

sedangkn ade bini daa .. 

(GATAL TAHAP NAK MAMPUS)

oppss ! sory .. jahat ugok kdg-2 .. 

xpe-2 ilex .. wei,, jantan ! ko bole gurau lagak bodoh ko tuh dgn org lain ..

ngan aku sory ler .. xlyan .. 

ko buat lawak pon ngantuk aku dengo .. 

kuman dlm badan aku bole tido .. xjoget sikit pon .. 

kesian ! 

bini cantik da .. putih per minoh dr scotland .. 

tp agk kesian bole laki gaye agk melampau per ko .. 

aku hairan nyer bile mai ber2 bkpe ko diam membisu ?

haaa ! da agak tau jawapan ..

right !!

ko spesies takut bini ea .. haha 

comel molek .. nasib aku xlyan ko cam yg sorg lg tuh .. 

ngan die bole laa .. ko bersyg-2 .. 

ngan aku ? no way man ! hanya yg layak sahaja ... 

(my superboo ) ^_^

 





 

No comments:

Post a Comment