sekali lagi .. :)

hai ..

gedik .. 

nak start cam mne erk cite kali ni ..

oke-2 ..

cam ni haaa ..

mcm mne ?

huhuhu ... (menyampah)

oke la .. 

time nih nk cite sal sekali lagi ..

opps! !

bkn cite sekali lagi yg LISA SURIHANI duk berlakon tuh k ..

tapi ni aku n kakak aku yg berlakon ..

ehh-3 .. bukan-2 ..

ianya kejadian yg btul-2 berlaku ..

JAM : 6 lebih-2 cam tu laa ..
TEMPAT : depan area kedai top up .. 

bukan nk cari PUBLISITI murahan oke ..

sekadar menjadi bekalan utk ingatan ..

...

aku balik keje dr ...... xleh bgtau tempat tuh ..

ngan sister kesayangan aku sorg tuh !

yaa .. daa mmg xde sister lain da ..

ari kejadian sister aku pening kepala ..

nk jd k cite,, aku yg ride moto ..

sampai depan area kedai top up tuh,,

aku ase mcm terlanggar something ..

agak-2 gini laa bunyi nyer .. (ADUH!! )

sakit dooe ..

mule-2 bt ntah-2 jer ..

sampai umah ..

''ANGAH MATE DAROH"kata along aku ..

lepas bberape minit ..

terasa darah mengalir plus skit yg amat ..

sekaligus mate d pejam xleh nk buke .. (PEDIH GILER)

kakak aku yg prihatin nih col umi ngan abah aku ..

yang ketika tuh ade umah tok ma ..

dgn pantas dieorg balik dan bawak aku ke EMERGENCY wad ..

perrrgghh ..

seronok cuci mate ..

hanya tuhan jer tahu sakit nyer ..

aku dapat MC 2hari ..

rmai yg xcaye dgn kejadian tuu ..

tapi aku redha ..

mungkin ade hikmah d sebalik kejadian tuh ..

aku anggap nih bkn kemalangan tapi UJIAN ..

terima kasih tuhan memberi kesabaran bg hamba ..

sekali lagi tuhan uji tahap kesabaran aku ..

harap parut nih hilang pas pakai gel gamat healin ..

yang my superbooo bg ..

thanks dear .. <3<3

 

No comments:

Post a Comment