Lepak'ing ... !_!

NIESA&TIKAH&IESYA&AISYAH&LINA&UMAIRAH


pagi-pagi lagi aku kuor g jejalan ..

niesa yg drive baby "myvi" kuning die tuh mai ambik aku ..
katenye nak g jalan-jalan .. oke aku ikut jer ..
dalam kete die ade bgtau aku yg nanti aku kena duk kat sit belakang .
mula-mula aku xfaham . ape ke mende maksud niesa ?
sampai kat dewan MPK br la kefahaman aku mulai tunjuk faham !
oo .. ajak kawan lelaki die rupa nyer ..
aku on jer la .. kiteorg pegi jejalan kat areaa teluk kalong n pantai penunjuk kijal .
jalan punya jalan .. ohh ! br teringat yg perut aku belum berisi .. nasib konsert xstart lagi ..
mati aku kalau konsert nyer bermula , dah la aku ni gastrik orgnyer ..
sebagai penumpang yg baik , aku ikut jerr la pemandu nyer mencari port .. port ?
tempat utk makan la , jgn duk fikir bukan-bukan sgt la .
dekat sejam pusing-pusing bandar cr kedai .. ahh ! cerewet betul la kawan aku ni .
bukan cerewet la . niesa ade alasan kenapa die xmo pegi makan kat kedai yg ramai org ..
bukan nak kan "privacy" tapi die takut kalau bebudak bola abah nyer nampak .
nanti jadi lain pulok tajuk blog ni haa .
lepas makan bagai , ke binjai hantor kawan nyer tu lah .. nama xsempat nak menanya ..
otw balik ke rumah ibu ,ade peristiwa yg shitt ! tul la aku ingat ..
ade someone coll niesa tapi aku yg pengangkat nya ..
adoii ! nape aku ? 
demi kawan aku sanggup ber"subahat" dgn niesa tipu pemanggil tu ..
bukan niat nak menipu tapi pemanggil tu asyik nak ikut jerr gerak-geri
punggung niesa ke mna sahaja . nak privacy sket xleh . [INGAT KAMI APA]
tapi yg aku hot sesangat . caller tu maki hamun aku bagai . ade ke patut .
die kate aku tooooooooooooooooooooooooooooootttt . dah ! xnak ulas pnjg2 .

petang pulak aku pegi lepak ngan member ship aku kat pantai teluk mok nik .
ramai bebenor orang kat pantai petang tadi . beratur parking kete . 
orang xsah kira la ramainya . lau bt tol memang boleh pegi haji . ok merapu !
aku ngan kekawang dudk bersila atas pasir . tu mmg adat pegi pantai kan .
nama nya pantai mane ade karpet . huhuhu
konon nyer last 'date' sebelum semua org fly pegi belajar .
panjang kann cite aku . oke faham mlas bace . bosan ? lantak la .
xde entry yg mengatakan ---> SILA BACA 
oke ? k bai . gitu jerr :)

No comments:

Post a Comment