pergi JENGUK kenangan ..

lama benar dok 'mengupdate' blog ni ..
rindu la jugak kekadang tapi xdok ''story'' yang menarik ..
sebab tuh x'update' ..
oke , berbalik terbalik pada tajuk aku kali ni ..
best sangat-2 .. (nak kabo best sangat dengan semangat!)
aku g salah satu pantai yang jarang di kunjungi orang .
tapi aku suka g situ .
tenang dan pemandangan nya indah benar .
pantai tu area-2 cherating , dekat dengan stesyen minyak petronas cherating .
nama pantai tu xbuleh nak di 'mention' kan .
sebab pantai tu pantai kenangan bagi dua insan bercinta .
tapi tu dulu ,agak-2 dah lama nyer pon .
nama nya kenangan kan ?
baru-2 ni aku g situ . dengan siapa ? rahsia ..
khabar nya aku g situ nak 'jenguk' kenangan 'kami' ..
sekadar 'menjenguk' pastu mula la 'flash back' balik waktu tu ..
rindu sesangat pada saat tu ..
nak-2 bila tengok yang orang main kat laut tuh (bentuk pensil)
nama nya aku xtahu . huhuhu
ingat lagi 'dia' kata kat aku waktu tu ..
"jom g ambik gambar kat pensil tu"
aku wak xlayan pon . haha kasihan dia kan ?
kempunan la jawabnya ..
terngiang di benak otak fikiran 'kenangan' tu .
sukar di padam gitu jer .
aku pon xtahu kenapa , xdok alasan untuk nya . mungkin
dah la aku ni hok xleh jumpe pasir , mesti nak tulis menulis .
main-2 pasir sambil 'kami' di layani dengan kerenah bebudak mandi pantai ..
seronok sungguh nampak dieorg .. macam hati aku pada saat tu ..
berbunga-bunga warna ala-ala pink gitu ..
cepat nya masa berlalu , jam menunjukkan tepat pukul 6 ..
cuaca pon seperti xmengizinkan aku terus 'mengulit' kenangan tu ..
'kami' pon balik ke rumah masing-masing .
btw , sempat aku ucap selamat tinggal pd 'kenangan' tu .
bila ada masa terluang lagi , aku akan jenguk nya kembali .
dah sudah karangan aku yang bukan aku nak submit kat cikgu bm .
cukup sudah , sudah ! habis sudah dah la .

No comments:

Post a Comment