syukur pada-NYA ..

        Assalamualaikum .. tak jawab dosee tau ! apa khabar ? baik ? takke ?
      Alhamdullillah , masih di beri pinjaman nyawa sampai arii nii .. syukur sangat -,-

        Masa makin berlalu , diri makin dewasa , usia semakin meningkat .
pantas nya usia remaja kuu pergi dan pergi .. Belum sempat kuu coretkan kenangan .
Indahnya masa remaja , seronok sangat kan , kan .. Wah !! Tetibee jerr teringat .
Tapi syukur lah masa remaja ku berlalu dengan indah .. Walaupun coretan hitam ku lakar .
Coretan hitam itu mengajar aku berdiri dan teruss berdiri tanpa duduk mengenangkan nya .
Terima kasih Ya Tuhan ku kerana masih di beri kesempatan untuk aku menukar coretan itu . 
 
    Akan ku pastikan masa yang datang aku gunakan dengan sebaik-baik nya ..
                                            KERANA ..

                                     [ Aku pernah jadi baby . ]
                                   [  Aku pernah jadi hingusan ]
                                     [ Aku pernah jadi budak .]
                                  [    Aku pernah jadi gadis .  ]
                                      [Aku pernah jadi remaja .]
                                    [  Dan kini biarlah aku jadi .. ]
                                             DEWASA 
  

No comments:

Post a Comment