status kat facebook ..

                                         SAYA CINTA AWAK,AWAK FAHAM TAK? 



         Macam kelakar kan ? Hawa luah perasaan kat Adam kat 'wall' facebook .. 
Tapi semua tuu macam perkara biasa jerr .. apa motif nyer ? nak semua orang tahu ke ?
oke, mybe sy xfaham alasan mereka apa dan apalah .. apa pon xboleh ! hahaha teringat .

         Hawa jerr kan sanggup buat semua tuu . Adam bagaimana ? takkan diam jerr kot .
                        Adam taktunjuk kot perasaan die . mungkin laa kan .

Tapi kenapa lau putuss cinta bagai , Hawa yang terasa impak nyer ? takfaham la .
Adam seakan-akan "ummm,putus jer kot . da takde jodoh nak buat cammane " .

        Saya cuba memahami apa makna cinta . Tapi tahu bukan masanya . oke,fine .
   Tahu laa 'couple' sekarang nii pon takfaham apa itu cinta kan , kan . hmmmmm .. 
 Cinta tu sekadar bersandar pada nafsu ke ? Atau bagaimana ? Mungkin laa kott .


        Cinta , apa khabar ? Harap-harap baik jerr .. Kita jumpa 10tahun lagi yerr ..
              Sebab saya tahu TUHAN dah tentu kan "jodoh" buat saya ..



Petikan nii ada "someone" yang ungkapkan buat saya ,
      "JODOH tu rahsia tuhan awak,selama mana pon berkasih takde jodoh putus jugak "




     

No comments:

Post a Comment